pondělí 7. července 2014

Předsevzetí

Novoroční prázdninová předsevzetí 2014

Někdo si dává předsevzetí o Silvestra, já si je dávám na konci školního roku.
A abych na ně nezapomněla, a protože se většinou týkají knih dám je sem a potom se Vám pochlubím kolik jsem jich doopravdy splnila. :)

  • Aspoň jednou týdně přispívat na blog (přesněji začít vůbec přispívat)
  • Začít točit videa o knížkách (protože to mi přece jenom jde líp než psaní.)
  • Vymyslet nějaký vlastní projekt
  • Jít aspoň na jeden knižní sraz a setkat se aspoň s jednou z mích oblíbených blogerek
  • Do prázdnin dočíst celé Písně ledu a ohně
  • Dočíst aspoň 3 z mích rozečtených knih v knihovničce (poslední dobou vždycky něco začnu číst a nikdy nedočtu do konce......takhle mám rozečtených aspoň 10 knížek)
  • Přečíst celého Harryho Pottera.......ano sem děsná ostuda co četla jenom poslední díl dokud ještě nebyl v kinech i přesto že filmy miluji a že jsem četla Bajky barda Beedleho a skoro celý Lexikon H. P.
  • Dodělat si malby v pokojíku......ano i to souvisí s knížkami protože je tu Reprodrozd, znaky frakcí z Divergence a už předpřipravená políčka na erby rodů z Hry o trůny.(až bude hotovo snad hodím i fotku protože jsem na to opravdu pyšná)
  • Dočíst aspoň tu jednu rozečtenou knihu v AJ. (Carrie diaries)
  • Pořídit si novou čtečku nebo nový display, protože bez ní jsem jako bez ruky.
  • Nenechávat si novou čtečku na místech kde se muže rozbít nebo ji nechat rozšlápnout nějakejma pitomejma děckama i když byla v batohu. -_-
  • Dál si vést sešítek s přečtenými knihami a zlepšit si sešit s Wishlistem
 Tak to je asi vše doufám, že se vám můj seznam líbí pokud mate něco podobného nebojte se podělit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat