pondělí 10. března 2014

Top týždňa no.2 Filmové spracovania

Takže, melo by jich tu být asi 10, ale tolik jich zas neznám já to mam většinou obraceně, kouknu na film a až později zjistím že toho je i knížka nebo jsem o ni jenom trochu slyšela ale až film mě donutí rozhoupat se. Takže nejdřív asi knížky které jsem už čtla a filmy teprve vyjdou nebo už vyšli a já je ještě neviděla, článek o tom najdete ZDE. Jestli se nepletu tak jsou 4 takže mi zbývá 6

První je asi jedna z mích nejoblíbenějších knih Hunger games dřív i první film...po knížce už ne :D, druhý film, co si budeme povídat byl o mnoho mnoho lepší, ale i tak si myslím že spousta věcí bez knížky prostě divákovi unikne. Třeba dneska jsme se o tom hádali ve škole a polovina lidí tam tvrdila že je to z minulosti. OMG!



Druhá tu jsem četla nedávno a film podle ní přímo miluju je Hvězdný prach. Knížka dobrá hodnš se liší od filmu a je podle mě taková dost prvoplánová málo propracovaná a nelíbí se mi její konec. Nevím jeslti je pohádkovější kniha nebo film stránku od stránky jsem si říkala něco jiného. Ale jedno vím je to první film co se mi líbil víc než kniha. Mnohem promakanější konec přímo úžasný.

Dále určitě stojí zmínku i Hra o trůny a celé série Píseň ledu a ohně sice je to serial, ale úžasně zpracovaný. Možná je i lepší s nejdřív kouknout na první řadu a až pak přečíst knihu protože tak se i líp zorientujete v postavách a k jednotlivým jménům si přiřadíte obličeje. Obojí perfektní knihy čtivé serial poutaví :)

Myslím že až 99% filmu je podle knih nekdy sem četla knihu a neviděla film někdy naopak takovým případem je i město z kostí které jsem sice četla ale hned zahodila a na film se ani nechystám ale třeba takový vlk z Wall street je i kniha i film a rada bych se k obojímu co nejdřív dostala :) to samé Velký Gatsby

Žádné komentáře:

Okomentovat