pondělí 7. července 2014

Top týždňa no.3 Najväčšie potvory



Proto je pondělí čeká vás další díl meme od Luu-san s opravdu zajímavým tématem největších potvor. Nejdřív jsem si říkala že to je fakt fajn téma, ale pak jsem zamyslela a uvědomila si že jich zas tolik nemám nebo je mám rada. :D Ale tak tady je můj pokus.

První asi Alice z Krásného zla. To byla fakt bitch. :D Bylo mi líto Robbieho i Katherine i Micka. Kdo četl určitě chápe. Podle mě není jen adeptka na největší potvoru ale i na pořádně těsnou svěrací kazajku. :D

Druhá je ta mrcha Monika z knihy Hvězdy nám nepřáli co se rozešla s Izákem. Chápu, že to musí být těžké chodit s klukem co má rakovinu, ale copak je státa zraku tak hrozná?

A copak by to bylo za výpočet mrch bez Hry o trůny která se potvorama jenom hemží? Vybrala jsem dvě podle mě největší. Ano je to tak Cersei a Lisa. Okej Cersei trochu omlouvá to že to dělá havně pro děti. Ale její chyba, že z nich vychovala takový spratky. A to s Tyrionem je podle mě dost neoprávněné, on za to přece nemohl jak se narodil. A Lisa je prostě Lisa zaslepená příliš důvěřivá a zase jenom bláznivá.

Dál mě napadá třeba Belatrix z Harryho Pottera, ale tu mám ráda. :)

Hmmm taký myslítě že mrcha=psychopatka? :D

To bylo asi všechno žádná další bitch mě nenapadá. Jestli vás ano ozvěte se nebo napište názor na ty co sem uvedla.

Žádné komentáře:

Okomentovat