středa 16. července 2014

Wishlist Wedneday no.2

Protože jsou prázdniny a já nemám na práci nic jiného než projíždět blogy s knihami, můj wishlist se dost obohatil takže i na blogu vám představím víc knížek které bych si přála a asi i koupím protože za co jiného v létě utrácet než za knížky a zmrzlinu? :D

První je kniha, která by měla v nejbližší době vyjít u nakladatelství Jota. Jmenuje se Asylum a pokud jste stejní milovníci seriálů a především American horror story, určitě jste zpozorněli stejně jako já. Knížka má totiž stejný námět  jako druhá řada tohoto populárního seriálu, takže mě téma i stejný název okamžitě upoutalo.

Druhá knížka je taky od Joty a nese název Čistí a protože já jsem jedna z těch příííšerných lidí co soudí knihu podle obalu. Tahle knížka mě naprosto dostala. Posuďte sami no není ta obálka hypnotizující? A ve stejném duchu se nesou i jeí pokračovaní. Už teď vím že tahle série bude mít u mě na poličce zvláštní místo.


Half bad-Napůl zlý to je název další knihy, která je na mém wishlistu. Knížka se mi líbí, protože jako jedna z mála ma hlavního hrdinu chlapce. Celkově tohle téma mě hrozně zaujalo. A vyšlo pod taktovkou nakladatelství Yoli.

Nedávno jsem četla knihu Krásné zlo od autorky Rebecci James a protože se mi kniha velmi líbila rozhodla jsem se pořídit si i její novou knížku která nese název Cena nevinnosti. Kniha vyšla taktéž u Yoli.

1 komentář:

  1. Čistého mám, jsem na něj moc zvědavá :) A Half bad už mě také dlouho láká. Jen na Asylum jsem slyšela dost negativních názorů.

    OdpovědětVymazat