úterý 4. února 2014

Top týždňa no.1 oblíbené postavy



Včera jsem nestihla meme od Luu-san jinak ho budu přidávat každé pondělí. první je na téma oblíbené postavy.

Moje nejoblíbenější postava je z Měděného jezdce Alexandr Bělov přezdívaný Šura. Tu přezdívku jsem nikdy nepochopila a k Alexandrovy mi moc nesedí. Ale zpět k tomu proč ho mám ráda, je velmi odvážný a přes všechny nesnáze a úskalí vždy zůstal věrný své Táně a vždy pro ní chtěl jen to nejlepší a nikdy se nevzdal i když to muselo být hrozně těžké.

Za druhé asi Anna z Anna krví oděná. Měla velmi složitý život a i po smrti byla stíhána příšerným osudem.

Za třetí August z Hvězdy nám nepřály. Líbí se mi na něm že se umí prát s osudem a stejně jako u Šury na něm obdivuji jak moc miluje Hazel-Grace jeho dokonalá spontánnost, dát svoje přání skoro cizí holce, která umírá na rakovinu je až udivující.

Čtvrtý je Peeta z Hunger games.....ano mám velkou slabost pro dokonalé kluky. Nejvíc se mi líbí jak o něm mluvila Kat na konci 3 dílu-protože přesně tohle potřebuju i já.

,,Že k přežití nepotřebuji Hurikánův oheň, živený vztekem a nenávistí. Takového ohně je dost ve mně. Potřebuji jarní pampelišku. Zářivou žluť, která symbolizuje znovuzrození místo zkázy. Příslib, že život bude pokračovat bez ohledu na naše ztráty. Že může být zase dobrý. A takový příslib mi může nabídnout jen Peeta.''

Patá už se vybírá těžko protože až tolik lidí mě nezaujalo, ale je to Tris z Divergent. Protože mi hodně připomíná mě samotnou.

Šestý je Lupin z Harryho Pottera.

Osmý Adrian z Vampýrské akademie.

Devátá Rose také z VA

Desátý Cam z knihy Pád ze série Andělé.

Žádné komentáře:

Okomentovat