pondělí 3. února 2014


Filmové premiéry  podle knih na rok 2014


Letošní rok pro mě a myslím že i pro ostatní milovníky knih je rokem plným očekávání. V letošním roce totiž proběhnou velmi očekávané premiéry filmů podle knížek. Proto jsem se rozhodla vám tyto filmy trochu představit a hlavně upřesnit data jejich premiér. A na co se můžete těšit?? Vezmeme to hezky popořadě.

První film podle známé knihy kterou jsem já ovšem nečetla (ale chystám se) je Zlodějka knih která v kinech běží už od 16.1.

Trailer:



1.3. pak velmi očekávaná Vampýrská akademie, kterou jsem četla a dlouhou dobu se v mém žebříčku oblíbených knih držela v top 10. ale postupem času trochu upadla v zapomnění což je podle mě škoda a asi si jí v nejbližší době znovu přečtu.

Trailer:




Pro mě jeden z nejočekávanějších filmů vyjde 3.4.-Divergent. Nejspíš taky proto že Čtyřka vypadá aspoň trochu tak jak jsem si ho představovala, protože například u VA mě obsazení naprosto zklamalo.

Trailer:



5.6. nás čeká další premiéra tentokrát film Hvězdy nám nepřáli což je moje nejspíš nejoblíbenější knížka, kterou jsem četla teprv nedávno, ale zapsala se mi do hlavy nesmazatelným písmem. Obsazení se mi také trochu nezdá, ale nic na plat i tak jsem si u traileru poplakala a znám ho skoro nazpaměť.

Trailer:


A nakonec samozřejmě všemi oblíbené Hunger games Mockyngjay- první část. Taky moje srdcovka s obsazení tentokrát nemohu posoudit protože jsem nejdřív viděla první film a až pak jsem četla knížky takže moje představy jsou tím značně ovlivněné. Možná jste se stejně jako já doslechli že zemřel herec Philip Seymour Hoffman ( hlavní tvůrce her Plutah Heavensbee) byl včera nalezen mrtví a tak vás stejně jako mě možná bude zajímat kdo ho v jeho roli zastoupí a další informace které se pokusím vyzjistit co nejdřív.

Trailer zatím není, ale hned jak bude přidám.



                                                        Poznámka: Jsou zde uvedeny pouze některé filmy podle mého uvážení.

Žádné komentáře:

Okomentovat